Μπορείς να επιστρέψεις οποιοδήποτε προϊόν που αγόρασες από το rtm.gr εντός  15 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης με τον εξής τρόπο:

  1. Στείλε μας email στη διευθυνση : [email protected] αναγράφοντας όλες τις λεπτομέρειες για το προιόν ή τα προιόντα που θέλεις να επιστρέψεις χρησιμοποιώντας όλα τα δεδομένα από το νόμιμο παρασταστικό που σου αποστείλαμε.
  2. Βεβαιώσου ότι τα προϊόντα που επιστρέφεις είναι στην αρχική τους κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων όλων των κολλημένων ετικετών και συσκευασιών, διαφορετικά δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε δεκτή την επιστροφή τους.
  3. Ετοίμασε το πακέτο και κάνε την αποστολή μέσω Γενικής Ταχυδρομικής στα στοιχεία : “RTM Helmos 25ης Μαρτίου 1, Καλάβρυτα 25001”. Συμπλήρωσε στο απαραίτητο πεδίο την επιλογή για χρέωση παραλήπτη και τοποθέτησε τα προϊόντα στο κουτί του rtm.gr (ή σε οποιοδήποτε άλλο συμπαγές και άκαμπτο χαρτοκιβώτιο) πάνω από τα στοιχεία της προηγούμενης παράδοσης. Με την υπηρεσία επιστροφής προϊόντων, το ποσό που πλήρωσες θα σου επιστραφεί σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας κατά τη διαδικασία παράδοσης στην αποθήκη μας στα Καλάβρυτα.
  4. Προγραμμάτισε την παραλαβή του πακέτου σου τηλεφωνικά (210 4851100). Ο ταχυμεταφορέας μας, Γενική Ταχυδρομική, θα παραλάβει το πακέτο από οπουδήποτε επιθυμείς.
    Εντολές για επιστροφή θα εκδίδονται μόνο για προϊόντα που έχουν επιστραφεί όπως αρμόζει. Εάν το προϊόν που επιστρέφεις δεν πληροί τις προϋποθέσεις που απαριθμούνται, το πακέτο θα σταλεί πίσω σε εσένα.
    Όλες οι επιστροφές πρέπει να αποστέλλονται από την ίδια χώρα από την οποία αγοράσθηκαν, λόγω των εμπορευματικών περιορισμών.
    Όλοι οι όροι επιστροφής ισχύουν και για την αλλαγή προϊόντος.

ΑΛΛΑΓΗ
Εάν επιθυμείς να αλλάξεις μέγεθος και/ή χρώμα ενός προϊόντος, μπορείς να  το κάνεις χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.
Στείλε μας ένα email στη διεύθυνση : [email protected], βάζοντας ώς θέμα μηνύματος :  “Αλλαγή” και διάλεξε νέο μέγεθος ή/και χρώμα από αυτά που είναι διαθέσιμα: θα κρατήσουμε το προϊόν για σένα και θα το στείλουμε στη διεύθυνση της αρχικής σου παραγγελίας μόλις παραλάβουμε το προϊόν που επέστρεψες. Θα λάβεις ένα e-mail επιβεβαίωσης της αποστολής όταν το προϊόν δοθεί προς μεταφορά.
Μπορείς να αλλάξεις το μέγεθος ή/και το χρώμα ενός προϊόντος μία μόνο φορά, αλλά μπορείς πάντα να επιστρέψεις το προϊόν ακολουθώντας τις οδηγίες μας στην Πολιτική επιστροφών.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Επιστροφές χρημάτων δε πραγματοποιούνται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (εξαιρείται η περίπτωση χρήσης δικαιώματος υπαναχώρησης) παρά μόνο αν υπάρχει κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή αν φέρουμε εμείς ευθύνη για το λόγο του αιτήματος αυτού. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας ή συντρέχει κάποιος άλλος λόγος, μπορούμε να κάνουμε έκδοση πιστωτικού ποσού για μελλοντική χρήση σύμφωνα με την αξία των αγορών σας.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

  1. Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  6. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (collect @ store), θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  7. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  8. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόνταεντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
  9. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

Ο παρών όρος δεν ισχύει για πωλήσεις προϊόντων από φυσικά καταστήματα.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  • Πώληση προϊόντων από φυσικά καταστήματα.